När jag hör din röst

Författare: Stephanie Meyer

Depression. Edward lämnar Bella en dag utan förvarning. Hon tappar helt greppet om omvärlden, men en som är där för att hjälpa henne är Jacob. Bella kommer till honom med ett litet jobb när hon inser att hon kan se Edward så fort hon är i fara. Jacob i sin tur genomgår själv en förvandling som kommer att förändra både Bella och han själv.


(föregångare om jag kunde drömma)
Detta var den bok jag tyckte minst om förut, men nu ligger den på topp. den öppnar ögonen för en helt ny värld. Boken är rätt så deprimerande men också visar vägen tillbaka från mörkret.

Jag har egentligen inte så mycket att säga om denna bok, mer än att den är bra!

Betyg: 3.5/5

Köp den här!

http://www.adlibris.com/se/covers/M/9/13/913215450X.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback