Om jag kunde drömma (Twilight)

Författare: Stephanie Meyer

Bella Swan flyttar till Forks en relativt tråkig stad i Washington. Klimatet består mestadels av regn och kallt väder vilket inte är en stor hit hos Bella som kommer från Phoenix. Hon får nästan direkt några kompisar som vill vara med henne, men när hon ser Edward för första gången blir hon direkt intresserad av honom och hans familj. Efter några dramatiska händelser inser hon att allt inte riktigt är som det verkar med Familjen Cullen.


Detta är en av mina favoritböcker! Hela serien är väldigt väluppbyggd. Jag ska snart läsa om hela bokserien bara för att den är så bra, fast på engelska. "Om jag kunde drömma" är den första boken i serien som gjort succé över hela världen. Boken ligger nog tvåa på min lista över seriens böcker. Först ligger "Så länge vi båda andas" som är den sista boken i serien.

Kom ihåg att bara för att du är ett Harry Potter-fan betyder inte det att du inte kan gilla twilight för att jag älskar båda serierna!! Köp den här

Betyg: 3.9/5



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback